claudiaintheusa.reismee.nl

reismee.nl gecrasht

Hee mensen,

Helaas is een tijdje geleden de reismee.nl site gecrasht. Hierdoor ben ik al mijn verhalen kwijt en ook mijn mailinglijst. Ik weet niet meer precies wat ik allemaal op de site gezet had maar bij deze krijgen jullie een korte samenvatting van wat er gebeurd is sinds ik een gastgezin heb.

In februari kreeg ik mijn gastgezin, ik was super blij en natuurlijk enthousiast om te vertrekken. In de afgelopen maanden heb ik een aantal keer met mijn gastgezin geskypet en ook gepraat op facebook. Zij zijn zo enthousiast dat het onmogelijk is om zelf niet enthousiast te worden.

Nu komt het natuurlijk allemaal wel heel dicht bij. Vandaag ben ik bijvoorbeeld begonnen met kleren uitzoeken die ik mee wil nemen. Maar wat neem je nou mee voor een jaar? Ook het afscheid nemen van vrienden en familie is moeilijk. Maar ik hou mezelf maar voor dat het geen 'echt' ascheid is omdat ik ze na een jaar weer zie.

Mijn volgende verhaal zal ik wel typen als ik uit dit kikkerlandje ben.

Tot snel!

Liefs,

Claudia

Reacties

Reacties

Mama

Lieve Claudia,

En weg ben je. Nu de eerste dag in New York. Ik hoop dat jet het geweldig leuk hebt. Maar jou kennende, zul jij je niet vervelen daar. Genoeg te zien en te kopen....

Lieve schat, heel veel plezier.

Dikke kus, mam

Marlou

Hoi Claud,
Allereerst hartelijk dank voor je kaart uit New York. Hartstikke leuk toen we terug kwamen van vakantie, dat er al een berichtje van je lag. Ik hoorde van mama dat je uiteindelijk goed aangekomen bent, zelfs na dat je een vliegtuigaansluiting gemist had. Wel weer even spannend, lijkt me. Ik hoop dat je enorm genoten hebt van The big Apple en dat je al een beetje gewend bent op je 'thuisadres' voor een jaar. Wanneer begint highschool?
Ben benieuwd naar je verhalen en ga je volgen.
Veel liefs en alle succes met alles,
Groetjes, ook van Rob, natuurlijk,
Marlou.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active