claudiaintheusa.reismee.nl

Prom 2015

Hee lieve mensen,

afgelopen zaterdag was het dan eindelijk prom! Na een lange dag voorbereiden zag mijn haar er mooi uit en was mijn make-up gedaan. Vervolgens hoefde ik alleen nog maar mijn jurk aan te trekken en ik was er klaar voor. Om 2 uur hadden we afgesproken met wat vrienden om op een trolley te gaan. Dit was dan ook super leuk en gezellig! We gingen foto's maken bij het huis van een vriendin's stiefmoeder. Echt een prachtig huis en het weer was ook echt heel lekker! Vervolgens bracht de trolley ons naar Cooplands waar we lekker gingen eten. Daarna bracht de trolley ons weer terug naar school voor prom. Ik heb het heel leuk gehad met mijn vrienden. Na prom bleef ik met nog 3 andere vrienden bij een vriendin slapen, dit was ook erg gezellig!

Verder was deze maand gewoon leuk en goed. Het is gewoon echt een tweede leventje wat ik hier heb. Over 2 maandjes zit ik al met mama in LA. De tijd vliegt gewoon voorbij! Ja ik ben natuurlijk wel blij om naar huis te gaan en al mijn familie en vrienden weer te zien en te gaan studeren, maar nee ik wil stiekem toch ook wel hier blijven want ik ga iedereen hier ook ontzettend missen!

Ik hoop dat mijn Nederlands nog een beetje leesbaar is en tot snel weer!

Liefs,

Claudia

Reacties

Reacties

Mam

Lieve schat,

Wat zag je er prachtig uit in die jurk. Ik moest wel even een traantje wegpinken hoor. Het klinkt ook allemaal wel erg gezellig met logeren enzo. Wie heeft je haar en make-up gedaan?
En dan gezellig eten met elkaar. Topdag geweest.

Ik zag dat het al lekker weer is bij jou. In ieder geval warm. Hier is het net herfst. Brrrr. Koud, nat en winderig.

Nog een paar maandjes en dan zie ik je weer. Geniet er vooral van. Het is zo voorbij.

Dikke kus.

Claudia

Lieve mam,

Dank je dank je. Alice had mijn make-up gedaan met de hulp van iemand die voor d'r werkt. En iemand die voor haar werkt in de shop heeft mijn haar gedaan.

Hier is het op dit moment 26 graden celsius en het is half 11 's ochtends.
Ja minder dan 2 maanden!!

Liefs en kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active