claudiaintheusa.reismee.nl

Januari en begin februari

Hallo lieve mensen,

Inmiddels is het alweer begin februari! Januari was een goede en drukke maand. De maand zat vol met basketbal! In deze maand was het ook Gerry's verjaardag EN Alice en Gerry's trouwdag dus ik heb ze mee uit eten genomen. Dit vonden ze wel leuk.

Ik ben dus vooral bezig geweest met basketbal, veel wedstrijden gehad in januari. Deze week is de laatste week van basketbal.. Aan de ene kant wel blij om (eindelijk rust!) maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer. Ik wil eigenlijk nog steeds wel basketballen maar ja, nu heb ik misschien weer meer tijd om dingen hier te zien in plaats van alleen bezig zijn met een sport. Vandaag hadden we de teamfoto en ik heb ook een 'individual' foto genomen, dus die zal ik binnekort wel krijgen :) Morgen is senior night voor basketbal dus dan mag ik ook meelopen, dat word wel leuk denk ik.

Afgelopen weekend zijn we wezen kamperen met de caravan. We hadden Morgane, Kallie en Hilaree mee dus door Hilaree was ik zaterdag en zondag lekker vroeg op. Maar ach het was nog steeds heel leuk! Lekker luieren en marshmallows boven het kampvuur houden :)

Aankomend weekend ga ik naar Houma (ik denk dat je het zo spelt?) voor Mardi Gras. Een 5 daags weekend!! Ik heb er erg veel zin in!

Ik ging in de maand januari ook met wat vrienden naar de film en een van mijn vrienden vroeg of ik met hem naar prom wou gaan. Dus ik heb nu ook een date voor prom. We zijn gewoon vrienden dus zal wel een leuke avond worden. Nu moet ik dus een jurk gaan vinden

Tongue Out

De tijd vliegt gewoon ongelofelijk snel voorbij! Ik ben gewoon al een half jaar weg van huis.. Het leventje in Nederland gaat gewoon door en soms is dat wel moeilijk want ik mis natuurlijk allemaal leuke dingen zoals verjaardagen. Maar ik heb al besloten, zodra ik thuis ben gaan we met z'n allen een feestje vieren voor iedereens verjaardag! :) Als jullie me allemaal willen opwachten op station Nijmegen met bloemetjes en spandoeken mag dat ook hoor voor als ik terug kom

Tongue Out

Ik zie wel wat er gebeurd. Ik spreek jullie snel weer!

Heel veel liefs,

Claudia

Reacties

Reacties

hanna

Jaaaaaaaaa ik ga je echt opwachten met milena en joy!!! ?

Mam

Lieve Claudia,

Wat maak je toch een hoop mee. Ik kan mij wel voorstellen dat je aan wat rust toe bent. Vandaar dat ik je de afgelopen maand zo weinig gesproken heb.
Wat leuk dat je een "date" hebt voor de prom. Zoek maar een mooie jurk en schoenen uit.
Komend weekend een vijfdaags weekend. Ik zal straks opzoeken wat/waar het is.

De laatste drie maanden zijn in gegaan. Het afgelopen half jaar is voorbij gevlogen. Ik ben blij dat jij dat ook zo ervaart want dat betekent dat je het naar je zin hebt.
Geniet nog volop de laatste maanden van alle leuke dingen die je worden aangeboden.

Dikke knuffelkus,
Mam

marlou

Hoi Claudia,
wat leuk om weer van je te horen en ik ben blij voor je dat het nog steeds allemaal even leuk en gezellig is. Wat minder sport geeft inderdaad wel de mogelijkheid om nog wat andere dingen te doen. Als ik trouwens zo je foto's langs zie komen ben je wel de langste van de groep, of lijkt dat maar zo? ik denk dat ze er in het team wel blij mee zijn met die lengte of niet?
Ik zal eens even googelen wat Mardi Gras is, nooit eerder van gehoord.
En staan er dan voor de komende maanden nog meer leuke plannen op stapel? we horen het tzt wel weer.
Tot een volgend berichtje en veel lieve groeten,
Marlou.

Claudia

Hanna jaaaa doe dat pls!:)

Claudia

Lieve mama,
Genieten zal ik zeker nog even doen ! Ik spreek je snel weer even:)
Liefs,
Claudia

Claudia

Hee Marlou,
Zonder sporten is het inderdaad wel weer wat rustiger. Ik ben inderdaad de langste in het team haha ik weet nog niet precies wat ik de komende maanden ga doen. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Ik hoop dat alles met jullie ook nog goed gaat!
Heel veel liefs,
Claudia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active