claudiaintheusa.reismee.nl

Eerste dag na spring break

Hallo lieve mensen,

Vandaag was dan de eerste dag na spring break. Ach wat houd ik toch van vakantie! Lekker lui zijn.

Laughing
Maar goed, deze hele ervaring is natuurlijk ook leuk op school!

Afgelopen donderdag hadden wat vrienden en ik een surprise 'prom' voor een vriendin georganiseerd omdat ze ziek was op prom zelf. Het was erg gezellig. We gingen naar een vriendins huis later en we waren met ongeveer 9 mensen uiteindelijk. We gingen zelfs 's avonds nog in de hot tub haha.

Vrijdag was het dan goede vrijdag. De hele dag hebben we bij Alice's zus gespendeerd, dit was erg gezellig! Zaterdagochtend was er een 5k run/walk in het dorp voor een benefit die mijn gastmoeder dus organiseerde. Ik heb dus lekker meegelopen/gerend en deed er 33 minuten over. En zondag was het dan Pasen. We hadden niet heel veel gedaan met Pasen. Beetje lui zijn. Alice's tweelingzus en haar familie kwam (ze wonen naast ons) en we hadden later nog een Easter Egg Hunt. Helaas begon het ook te regenen. In ons zwembad komen wel eens crawfish omdat we een crawfish pond achter ons huis hebben en Morgane en Kallie hadden besloten die maar uit het zwembad te vissen.

Maandag was lekker een luie pyjama dag. Heerlijk zulke dagen af en toe. Ook had ik nog eventjes met mama en met Louise (een vriendin) geskyped. Dit was ook erg gezellig.

Vandaag was gewoon weer een normale lange dag op school. Ik kon mijn bed bijna niet uitkomen vanochtend. Maar ik ben al bijna klaar met school hier! Nog maar 23 schooldagen wat betekend nog maar 37 dagen tot graduation! Vervolgens nog maar 50 dagen voordat ik mama weer zie. Goh, wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel!

Maar voor nu wil ik nog zo veel mogelijk genieten nu het nog kan!

Heel veel liefs,

Claudia

Reacties

Reacties

Omi

Lieve Claudje, Wat heerlijk om je leuke verhalen te lezen,ik word er helemaal vrolijk van. Geniet nog maar lekker nu gaat het wel heel erg hard! Gisteren was het hie ook een klein beetje zomer heb heerlijk een paar uur buiten in de zo'n gezeten,maar vandaag al weer erg bewolkt. lieve schat geniet er nog maar lekker van! Liefs xxxxomi

Claudia

Hoi Omi,
Genieten zal ik zeker nog even doen! Fijn dat het in Nederland ook een beetje zonnig word. Hopelijk is het lekker mooi weer als ik terug kom.
Liefs en kus,
Claudia

marlou

hoi,
je begint nu echt af te tellen, he? Nog zoveel dagen school en nog zoveel dagen, dan komt mama naar je toe. Daar kun je je dan toch ook wel weer op verheugen.
maar sluit het daar eerst nog maar lekker af en dat gaat vast wel lukken, zo te lezen. Met al die leuke mensen daar om je heen wordt dat vast nog wel een feestje.
geniet vooral overal nog even van en we horen graag hoe je graduation was en hoe het is als mama eindelijk daar bij je is.
veel plezier met alles en veel liefs,
Rob en Marlou.

Claudia

Hoi Marlou,

Ja aftellen doe ik wel een beetje. Maar stiekem wil ik niet weg! Want ik ga iedereen hier ook ontzettend missen. Natuurlijk wil ik wel graag vrienden en familie in Nederland weer zien!
Liefs,
Claudia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active