claudiaintheusa.reismee.nl

Zomervakantie

Hallo lieve mensen,

Vrij veel is gebeurd in de afgelopen maanden. Leuke en vervelende dingen. Het vervelende was dat een jongen op mijn school helaas zichzelf van het leven heeft gebracht. Ik heb erg lang nagedacht of ik dit wou vertellen aan iedereen maar heb toch besloten het te vertellen. Ik wil wel anoniem houden wie deze persoon was. De dagen hierna waren op school dus heel emotioneel.

Ik ben wezen kamperen en dat was ook de eerste keer dat ik heb gezwommen! Afgelopen zondag heb ik dan ook in mijn eigen zwembad thuis gezwommen, het was toch wel een beetje fris. Inmiddels heb ik dan ook al mijn finals gehad en gister was mijn aller laatste schooldag op een middelbare school ooit! Nooit meer middelbare school, dat is toch wel een beetje raar om te geloven. Na school ging ik met wat andere mensen naar Taylors huis waar we boiled crawfish aten en gewoon gezellig met z'n allen waren.

Aankomende vrijdag 15 mei is graduation al. Daarna is het gewoon voorbij. Over 3 weken zie ik mama alweer. Ik kan nog steeds niet geloven hoe snel de tijd voorbij vliegt. Natuurlijk heb ik ook wel zin om iedereen in Nederland weer te zien. EN DAN KAN IK OOK RIJLES BEGINNEN WOEHOE!

Veel dingen zijn veranderd dit jaar en veel meer dingen gaan nog veranderen dit komende jaar. Maar ik kijk er positief tegen aan en ik weet zeker dat ik nog op bezoek ga in Kaplan want ik ga iedereen hier zeker missen.

Heel veel liefs en tot snel!


Claudia

Reacties

Reacties

Omi

Lieve schat je verhalen zijn altijd leuk om te lezen,wel heel erg van die jongen ik kan mij voorstellen dat het even heel heftig was,dit soort dingen gebeuren helaas bij jongeren te vaak,goed dat je er over gepraat hebt. Ik tel de dagen met jou af ik heb je toch wel gemist en zo ver weg! Heerlijk dat je nog samen met mama vakantie hebt en ook 2 verjaardagen viert maak er samen fijne weken van mama heeft het ook dik verdiend! Lieve schat hele fijne vakantie geniet er samen van en natuurlijk een fijne verjaardag!xxxOmi

Mam

Lieve Claudia,

Wat fijn dat je vakantie hebt. Je hebt het ook wel verdiend na 10 maanden elke keer zo vroeg op te moeten staan voor school. Geniet maar lekker van je vrije tijd.
En inderdaad noiit meer middelbare school. In augustus lekker studeren en weer veel nieuwe dingen meemaken,

Maar eerst vakantie vieren.

Liefs mama

Marlou.

Ha meissie,
Wat een naar verhaal over je schoolgenoot. Kende je hem zelf ook? Zo'n verhaal gaat als een soort schokgolf door de school, denk ik, hè? Zeker als niemand het aan heeft zien komen. En dan is het ineens ook alweer zover dat je je middelbare schooltijd daar aan het afronden bent. Leuk enerzijds maar zo zit afscheid nemen ook al weer heel dichtbij. Maar goed, je kunt straks wel terug zien op een prachtig jaar, waarin je super veel beleefd hebt! En dan staat de vakantie nog voor de deur, dat is toch wel heerlijk, hè? In de tussentijd wachten wij hier wel op je thuiskomst, hoor! Dat vinden wij dan wel weer leuk om je te zien! We wensen je natuurlijk eerst nog een fantastische vakantie daar toe, samen met mama en tot daarna dan,
Veel groeten, ook van Rob,
Liefs en tot in juli,
Marlou

Ismay

Claudia, wat een verhaal! Dat hakt er wel in , dat begrijp ik. Wat een jaar heb jij achter de rug, zeg. En nu aftellen tot Lolicza komt, heerlijk samen op pad. Ja, er zal daarna veel gaan veranderen. Wat is het leven toch vol gebeurtenissen! Probeer nog zo veel mogelijk te genieten, lieve groetjes, Ismay

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active