claudiaintheusa.reismee.nl

LA

Hallo lieve mensen,

Graduation was wel leuk. Inmiddels is dat natuurlijk ook al een tijdje geleden. Na graduation was project graduation, dat duurde dus tot 3 uur 's ochtends maar was erg gezellig. Ze hadden allemaal spelletjes, eten en dingen te doen.
De afgelopen weken waren gewoon heel erg relaxed. Beetje helpen in het huis en uitrusten. Dat is toch echt vakantie.

Afgelopen weekend was ik het hele weekend bij een vriendin wezen slapen. Dit was erg gezellig! En ja daarna moest ik inpakken om dan mama weer te gaan zien in LA.

Natuurlijk kon ik woensdagavond niet slapen en donderdag was ik dus wel een beetje moe. Alice, Gerry en Morgane hadden me naar het vliegveld gebracht en hadden we even afscheid genomen. Toen was het maar wachten tot ik kon boarden op mijn eerste vlucht naar Houston (Texas). De vlucht duurde maar ongeveer een uurtje. Lekker kort dus. Eenmaal in Houston moest ik van terminal A naar terminal C gate 45. Dus ik was helemaal naar gate C-45 gelopen. Inmiddels had ik ook een broodje gekocht bij de subway, kom ik terug bij mijn gate staat er ineens een andere vlucht.

Undecided
Mijn gate was dus veranderd, nu moest ik dus helemaal terug lopen naar gate C-30. Het klinkt misschien niet ver maar als je +10 kilo moet meedragen is het toch wel ver. Van Houston naar LA was ongeveer 4 uurtjes vliegen. Eenmaal aangekomen in LA liep ik richting de bagageclaim. Daar zag ik mama en Liesbeth dan. Mama kwam huilend naar me toe rennen. Vandaag is dus de eerste echte volledige dag in LA. Dus mama en ik hebben besloten dat we zo gaan shoppen
Laughing

Ik zal al jullie Nederlandse mensen heel snel zien! Het aftellen kan beginnen.

Heel veel liefs,

Claudia

Reacties

Reacties

Marlou

Hoi Claud,
Leuk om nog even wat van je te horen. Fijn dat je reis naar LA goed gelopen is en dat je eindelijk je moedertje weer in je armen kon sluiten. Ze had je toch wel erg gemist blijkbaar! Geniet maar lekker van jullie gezamenlijke vakantie en we zien er daarna naar uit om je weer in NL te verwelkomen, hoor.
Veel lieve groeten, ook aan mama en tot in juli.
Rob en Marlou.

Claudia

Hallo Rob en Marlou,
Genieten zullen we zeker doen en tot heel snel!
Kan niet wachten om jullie en Lot weer te zien.
Heel veel liefs en groetjes terug van mama.
Claudia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active